29 lip 2013

dostałam dzis !{ Jezzzu jak się cieszę ; D} mnóstwo cudowności na kiermasz :
Od Joasi
zeby ten kołnierzyk był wiekszy i nie rozowy sama bym go sobie kupiła ; ) boski .....
Od Ali cały arsenał przeslicznych karteczek ; )

 Od Agi sliczności....( Aga dzis załozyła bloga i moze wreszcie pokaze swoje cudowne dzieła , wiec zagladajcie do niej ;)http://gdydziecispia.blogspot.com/   )
 i od mojej mamy ;
 no i na urodziny pięknego taga z zyczeniami od Izy  juz dostałam
Bardzo Wam dziewczyny dziękuję , jestescie kochane ; )
a ja zrobiłam  na festyn :



pozdrawiam serdecznie z bolacym barkiem ;/

5 komentarzy:

  1. Ale szybko do Ciebie dotarła przesyłka.. Ale w sumie daleko nie miała ;) Mam nadzieję, że kiermasz się uda i zbierzecie taką kwotę jaką zamierzyliście ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale szczesciara z Ciebie ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł i podarki, do kolejnej edycji sama z chęcią się dołożę :)

    OdpowiedzUsuń