28 paź 2013

WYGRANE CANDY

Kochani spotkało mnie szczescie i wygrałam candy u EWELINY ; )  CUDNE SWIECZNIKI  strasznie mi sie podobaja  ....
Poprosiłam Ewelinke , zeby moja wygrana wysłała na kiermasz dla chorego Artura  , mysle , ze to dobry pomysł i te cudne swieczniki sie im bardzo przydadza ; ) a tu adres Artura jakby jeszcze ktos chciał tez cos wysłac :    Gabriela Szuster 
                                                                                Ul. Kolejarzy 21/9
                                                                                43-602 Jaworzno
                                                                                  woj. śląskie
Ja jeszcze szykuje paczuszkę z bizuteria :) miedzyinnymi taka : 










8 komentarzy:

  1. Gratulacje
    Biżutki bardzo piękne : )

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana, czy do Ciebie dotarła moja paczuszka? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o matko! dawno mnie tu nie było, a tu same cudowności!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne prace, przyznajemy wyróżnienie, zapraszamy http://in-staat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że Ci się podobały moje wymiankowe prezenty :))) Dziękuję za piękne bransoletki, kolczyki i cudnego aniołka! :) Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej , wspaniałe te świeczniki , bransoletki tez piękne :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniała wygrana, dziękuję za głosik:)

    OdpowiedzUsuń
  8. لان مشكلة انسداد الأحواض و مواسير الصرف و المجاري ، من المشكلات المزعجة للغاية و الغير محتملة ، نظرًا لما تسببه من رائحة كريهة لا تطاق سواء
    شركة تسليك مجارى بالدمام فريق عمل خبير لحل مشكلة المجاري باقوي الالات العالمية فى تسليك المجاري نصلك في اي مكان خصومات شركة تسليك مجارى بالخبر عزيزى العميل اذا اردت الحصول على مجارى نظيفة وخالية من الاوساخ والانسدادات التى تعتبر من الشركات الرائدة فى

    شركة تتنظيف منازل بالقطيف
    شركة رش مبيدات بالقطيف
    شركة مكافحة الحمام بالدمام

    OdpowiedzUsuń