28 paź 2013

WYGRANE CANDY

Kochani spotkało mnie szczescie i wygrałam candy u EWELINY ; )  CUDNE SWIECZNIKI  strasznie mi sie podobaja  ....
Poprosiłam Ewelinke , zeby moja wygrana wysłała na kiermasz dla chorego Artura  , mysle , ze to dobry pomysł i te cudne swieczniki sie im bardzo przydadza ; ) a tu adres Artura jakby jeszcze ktos chciał tez cos wysłac :    Gabriela Szuster 
                                                                                Ul. Kolejarzy 21/9
                                                                                43-602 Jaworzno
                                                                                  woj. śląskie
Ja jeszcze szykuje paczuszkę z bizuteria :) miedzyinnymi taka : 










7 komentarzy:

  1. Gratulacje
    Biżutki bardzo piękne : )

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana, czy do Ciebie dotarła moja paczuszka? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o matko! dawno mnie tu nie było, a tu same cudowności!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne prace, przyznajemy wyróżnienie, zapraszamy http://in-staat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że Ci się podobały moje wymiankowe prezenty :))) Dziękuję za piękne bransoletki, kolczyki i cudnego aniołka! :) Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej , wspaniałe te świeczniki , bransoletki tez piękne :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniała wygrana, dziękuję za głosik:)

    OdpowiedzUsuń