8 paź 2013

JESIENNA WYMIANKA

Dziś chwale się prezentami , ktore dostałam w ramach
 zorganizowanej przez Kingę  ;)
Moją parką była super dziewczyna Magda i takie to prezenty od niej dostałam :



super prezenty ;) Takie jakie sobie zazyczyłam ; DDD A misio słodziutki i cudny dziękuję Ci kochana ; )
A takie 'jesienne " prezenty poleciały do Madzi ode mnie ; )



pozdrawiam wszystkich odwiedzających ;*** Dziękuje 
Ps. Niektore zdjęcia ukradzione z bloga Madzi ; ) mam nadzieje , że się nie obrazi ...

10 komentarzy:

  1. Cieszę się, że wymianka Wam się udała;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznymi prezentami się wymieniłyście :) Cieszę się że wymianka u Kingi Ci się udała. Zanciu poproszę cię o adres do wymianki, a wszystkich innych zapraszam do zapisów:
    http://corale-art.blogspot.com/2013/10/wymianka-mikoajkowa-zapraszam-chetnych.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło będziemy wspominać tą wymianke bo ja równiez miałam udaną pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodki ten misiaczek! a Twoja szkatułka jaka! przepiękne prezenty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana to nie szkatułka a wielka skrzynia ;)))

      Usuń
  5. dziękuję za wymiankę, Zanetko :) widzę, że aniołek gipsowy się złamał - buuuuu :((

    OdpowiedzUsuń
  6. Przybiegłam z rewizytą. Kolorowo i pięknie u Ciebie. Dzięki za odwiedzinki, pozdrawiam,Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. خدمات تسليك المجارى المسدودة ضمن المنازل، بأفضل الاجهزة الحديثه لحل المشكله فى اسرع
    شركة تسليك مجارى بالاحساء
    من اصعب المشاكل التى تواجه عملاؤنا الكرام فى مدينة الاحساء هى مشاكل انسداد انابيب المجارى

    شركة تسليك مجارى ببقيق
    شركة مكافحة حشرات ببقيق

    شركة مكافحة الحمام بالدمام

    OdpowiedzUsuń