4 wrz 2013

prezenty ; )

Witajcie ; ) pochwalę się Wam dziś prezentami , które dostałam ....
pierwszy w wygranym candy u Ani

cudowny komplecik bardzooo Ci dziekuję ; )
drugi od fiolki, ktora była moją parką w wymiance owadowej zorganizowanej przez Darię 



cudne prawda ? Fiolka kocham Cię <3
ode mnie do Ani poleciały :




teraz prezenty od Kingi , które dostałam w ramach wymianki letnie skarby natury zorganizowanej przez Karoline

natomiast ja wysłałam do silvanis ( i tu zdjęcia ukradzione z Jej bloga ;) )
niestety obrazek się roztrzaskał , choc bardzo sie starałam go dobrze zabezpieczyc ; (


a teraz dwa prezenty z padaj dalej ; ) pierwszy od Iwonki
 a drugi od Eli
piekne prezenty; ) bardzo Wam dziewczyny dziekuję i ogłaszam, iz pierwsze 6 osob, które zostawią pod tym postem komentarz z chęcia przyjęcia ode mnie upominku dostaną ode mnie moje biżu,które specjalnie dla nich zrobię ;)
pokaze Wam jeszcze prezent  który wysłałam do Joanny w ramach wymianki lawendowej zorganizowanej przez Anię



niestety ja nie dostałam jescze prezentu choc termin  minął w piatek ;( 

11 komentarzy:

  1. Śliczne prezenty wymiankowe:)

    to ja chyba pierwsza na podaj dalej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej prosze o adresik i ulubiony kolor ;) zaneta12081975@wp.pl

      Usuń
  2. cóż za cudne prezenty! Najbardziej podoba mi się książka na przepisy :)

    http://rozane-zacisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ufff zdązyłam, ostatnio byłam niepocieszona, że nie udało mi się zapisać na podaj dalej u Ciebie:) wiec czym prędzej się zapisuje, Ty zapisałaś się u mnie jakiś czas temu i zacznę na dniach przygotowywanie prezentu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super ;) adres Twoj oczywiscie mam ;)))) a ulubiony kolorek ?

      Usuń
  4. ja też chętnie przygarnę "podaj dalej"

    OdpowiedzUsuń
  5. o matuchno! same cudnosci;) Zanciu, tez Cie kocham i odliczaj dni do kolejnej przesylki:P hihihihihihi;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prezenty dostałaś :)

    Zapraszam po niespodziankę również do mnie:
    http://nibynic-zaprasza.blogspot.com/2013/09/niespodzianki-z-dawien-dawna.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń