4 wrz 2013

prezenty ; )

Witajcie ; ) pochwalę się Wam dziś prezentami , które dostałam ....
pierwszy w wygranym candy u Ani

cudowny komplecik bardzooo Ci dziekuję ; )
drugi od fiolki, ktora była moją parką w wymiance owadowej zorganizowanej przez Darię 



cudne prawda ? Fiolka kocham Cię <3
ode mnie do Ani poleciały :




teraz prezenty od Kingi , które dostałam w ramach wymianki letnie skarby natury zorganizowanej przez Karoline

natomiast ja wysłałam do silvanis ( i tu zdjęcia ukradzione z Jej bloga ;) )
niestety obrazek się roztrzaskał , choc bardzo sie starałam go dobrze zabezpieczyc ; (


a teraz dwa prezenty z padaj dalej ; ) pierwszy od Iwonki
 a drugi od Eli
piekne prezenty; ) bardzo Wam dziewczyny dziekuję i ogłaszam, iz pierwsze 6 osob, które zostawią pod tym postem komentarz z chęcia przyjęcia ode mnie upominku dostaną ode mnie moje biżu,które specjalnie dla nich zrobię ;)
pokaze Wam jeszcze prezent  który wysłałam do Joanny w ramach wymianki lawendowej zorganizowanej przez Anię



niestety ja nie dostałam jescze prezentu choc termin  minął w piatek ;( 

13 komentarzy:

  1. Śliczne prezenty wymiankowe:)

    to ja chyba pierwsza na podaj dalej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej prosze o adresik i ulubiony kolor ;) zaneta12081975@wp.pl

      Usuń
  2. cóż za cudne prezenty! Najbardziej podoba mi się książka na przepisy :)

    http://rozane-zacisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ufff zdązyłam, ostatnio byłam niepocieszona, że nie udało mi się zapisać na podaj dalej u Ciebie:) wiec czym prędzej się zapisuje, Ty zapisałaś się u mnie jakiś czas temu i zacznę na dniach przygotowywanie prezentu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super ;) adres Twoj oczywiscie mam ;)))) a ulubiony kolorek ?

      Usuń
  4. ja też chętnie przygarnę "podaj dalej"

    OdpowiedzUsuń
  5. o matuchno! same cudnosci;) Zanciu, tez Cie kocham i odliczaj dni do kolejnej przesylki:P hihihihihihi;)

    OdpowiedzUsuń
  6. samo piękno...
    zapraszam Cię serdecznie na wymiankę
    http://aniaartstor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne prezenty dostałaś :)

    Zapraszam po niespodziankę również do mnie:
    http://nibynic-zaprasza.blogspot.com/2013/09/niespodzianki-z-dawien-dawna.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. والنظافة الان من الامور المهمة والاساسية فى حياة كل شخص ومعنا
    شركة تنظيف منازل بالجبيل هى شركة من اهم شركات التنظيف بالمنطقة وذلك لكونها تمتلك احدث المعدات الخاصة بالتنظيف وتتميز كذلك

    شركة تسليك مجارى بسيهات
    شركة تنظيف منازل بسيهات

    شركة مكافحة الحمام بالدمام

    OdpowiedzUsuń