25 cze 2013

Wymianka Urodzinowa ; )

Wiem ...dawno mnie tu nie było ;/  mam mase roboty i maaaało czasu ;/ ale zagladam do Was jak tylko mogę ; D dzis chwale sie prezencikami , które zrobiłysmy sobie z Majalena w ramach wymiank urodzinowej  ; ) Tak wię ja dostałam :
 cudny naszyjnik i sowkowa broszke ; D
  masę serwetek
i  zawieszki ...
ode mnie do Magdy poleciały ;



super wymianka dziekuje Ci kochana ; )
P s : zdjecia ukradzine z bloga Majaleny ; /

Wybieram się na zlot do Wrocławia - kogo z Was tam spotkam   ?

5 komentarzy:

  1. Śliczne prezenty sobie sprawiłyście:)Twoja skrzyneczka jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz dziekuję za wymiankę - skrzyneczka jest naprawde przepiękna jak i cała reszta także.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. RE: tak do 27.08. bo należy użyć coś, co przywieziesz z wakacji (jakiś skarb natury)

    OdpowiedzUsuń