21 gru 2012

Wymianka Świąteczna : )

Dziś chwalę się prezencikami , ktore dostałam w ramach wymianki
zorganizowanej przez Izę : )
Moja parka wymiankowa była Monika ;) dostałam od niej cudowne prezenty :
super brasoletkę
 piekną brochę
 i sliczną bombeczkę : )
Ja dla Moniski przygotowałam :
puszkę ozdobioną decu
 zawieszki na choinkę
 i stroik świąteczny ;)
były jeszcze słodycze i przydaski , ale ani ja ani Monika nie zrobiłysmy im zdjęc :(
to moja  nastepna Udana wymianka :) dziekuję Ci Izuniu za zorganizowanie jej a Monice za super prezenty : ) ) )

3 komentarze:

  1. Bransoletka super, ale jaki piękny zrobiłaś stroik no zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  2. stroik faktycznie pobja wszystko!!! w święta pięknie się prezentował na stole i zbierał "ohy" i "ahy" :D Cieszę się Kochana ze Ci się prezenciki spodobały :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń